środa, 22 sierpnia 2012

Tak na początek.

Witam, jestem Hii. 
Podczas tych wakacji zaczęłam coraz bardziej interesować się paringiem Fremione ( Fred & Hermiona) jednak nie mogłam znaleźć za dożo blogów poświęconych tej tematyce...
 Dlatego postanowiłam sama pisać :D  W tej chwili mam już kilka rozdziałów które będę dodawać co tydzień. No, może trochę częściej ^ ^
Zanim jednak zacznę dodawać posty chcę mieć szablon oddający charakter mojego opowiadania.
Od razu ostrzegam, że dopiero zaczynam pisać i są to na razie amatorskie wypociny. Mam nadzieję, że z biegiem czasu trochę się rozkręcę ;>
Gdy wygląd tego bloga będzie już taki jaki być powinien wstawię prolog.
Mam nadzieję, że znajdą się osoby którym moje opowiadanie się spodoba.
~Hii. 

5 komentarzy:

  1. Cześć. Adres Twojego bloga znalazłam na szabloniarni i postanowiłam wpaść, gdyż zauważyłam, że Twoje opowiadanie będzie bardzo oryginalne - o Hermionie i Fredzie. Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko poprowadzisz. Szkoda, że jeszcze nie dodałaś żadnego rozdziału, mam jednak nadzieję, że dodasz jakiś szybko.
    Jak znajdziesz czas to zapraszam na http://lily-dorea-potter.blogspot.co.uk/, gdzie zalożyłam nowy blog o siostrze Harry'ego.
    Proszę, jak to nie problem, powiadom mnie o rozdziale na swoim blogu.
    Pozdrawiam
    PS: Mogę dodać twój blog do swoich linków?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ferd & Hermiona? Serio? W życiu nie czytałam o takiej tematyce, a parę ładnych lat jestem w blogosferze^^ Zaciekawił mnie twój pomysł:) Tym bardziej, że ja bliźniaków uwielbiam i mogę czytać o nich non stop:) Huncwoci i bliźniacy górą!
    Tak więc, widzisz, że masz kolejną czytelniczkę^^
    Pozdrawiam:)
    http://czarny-krag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe bo ja widziałam dość sporo blogów w tej tematyce ^^ No ale racja, teraz blogi są pełne opowiadań Draco & Hermiona.
      Ja też uwielbiam bliźniaków i Huncwotów.
      Oczywiście zaraz wejdę na twojego bloga i jeśli nie masz nic przeciwko dodam go do swoich linków!

      Usuń
  3. Hej. Dziękuję, że odpisałaś na mój komentarz. Oczywiście, że interesuje mnie Twój blog. Po pierwsze będziesz pisać o tematyce potterowskiej, zaś z drugiej strony twój blog będzie o Hermionie i Fredzie, co mnie jeszcze bardziej ciekawi. Lubię oryginalność innych autorów. Moja koleżanka również będzie zakładać blog [chyba potterowski] chętnie polecę jej twoje opowiadanie.
    Ja również zaraz dodam cię do swoich linków i czekam na pierwszy rozdział :*
    Pozdrawiam i życzę weny!
    http://lily-dorea-potter.blogspot.co.uk/
    PS: dodam, że też uwielbiam Huncwotów, a zwłaszcza Jamesa i Syriusza - to moi ulubieńcy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno jest znaleźć dobrego bloga o Fremione, aj trudno... w ogóle trudno jest znaleźć bloga o Fremione, choć w te wakacje ktoś widocznie rozpowszechnił ten pairing, bo ma coraz więcej zwolenników. Brawo dla tego kogoś!
    Mam nadzieję, że twoje opowiadanie będzie ciekawe. I miło byłoby, gdyby akcja rozgrywała się w szkole. :3
    Pozdrawiam i proszę o powiadamianie na gg: 690765.

    OdpowiedzUsuń